بهترین بازی های GBA در تمام دوران ها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 3087
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

 

 
پخش کننده ویدیو در حال بارگیری است.

این یک پنجره معین است.

 

قبل از سوئیچ نینتندو، گیم بوی پیشرفته بود سیستم بازی دستی. نینتندو حق رای دادن های محبوب از گذشته خود را از جمله بازدیدهای چند ساله مانند Zelda ، Donkey Kong و Mario را به وجود آورد تا سیستم قابل حمل را به یک نیروگاه محترم تبدیل کند . خوشبختانه ، این سریال گذر یکنواختی به کنسول دستی داشت ، با داشتن گیم پلی آشنا و طراحی های متنوع و متنوعی که باعث ایجاد چلپ چلوپ در صفحه کوچک شد. با این وجود ، بهتر است طرفداران فن آوری را مجذوب خود كنند كه به آنها اجازه دهد چنین كیفیت بالایی را در کف دست خود داشته باشند.

مهم نیست که فرنچایز بازی مورد علاقه شما چیست ، به احتمال زیاد آن را در این لیست از بهترین بازی های Game Boy Advance در همه زمان ها خواهید یافت.

خواندن بیشتر

1. Legend of Zelda: The Minish Cap

Legend of Zelda: Minish Cap به دلایل مختلف در صدر لیست ما قرار دارد: جذابیت بی پایان ، طراحی درخشان در جهان و طراحی سیاه چال ، معماهای هوشمند و حتی مکانیک های پازل هوشمندانه. Minish Cap به پشت پرده Vaati گفت ، آنتاگونیست اصلی و شخصیت مهم در چهار شمشیر . بعد از اینکه وااتی شاهزاده خانم زلدا را ذلیل کرد ، یک کلاه احساس سحر و جادو با سر پرنده نجات داد که هنگامی که پوشیده می شود ، به او اجازه می دهد دقیقاً مانند مینیش ، به اندازه میکروسکوپی کوچک شود ، موجودات ریز و درشتی که خستگی ناپذیر برای کمک به از بین بردن تاریکی جهان دارند. این کلاه ، عجیب و غریب بازی اصلی ، تجربه کاوش در Hyrule را بسیار متفاوت از گذشته کرده است. این مکان های جدیدی را گشود و چشم اندازهای جدیدی را ارائه داد ، و نشان می دهد که دنیای هیرول واقعاً با شکوه است. کلاه Minish ، کلیه ویژگی های برجسته یک بازی موفق Zelda را دارد ، از سیاه چال های عالی گرفته تا شهرهای غریب و خوش آب و هوا تا لذت عالی که هنگام باز کردن قفسه سینه گنج ارائه شده است. و آیا می دانید The Minish Cap توسط Capcom ساخته شده است ، نه Nintendo؟

نگاه کنید ، قبل از اینکه عصبانی شوید که Minish Cap را بالای پیوند به گذشته قرار دادیم ، می خواستیم تجربه جدید را اولویت بندی کنیم. از نظر تجربیات تازه منحصر به فرد در GBA ، مینیش Cap کیک را می گیرد. به علاوه ، Minish Cap دارای Tingle است!

2. خورشید طلایی

برنامه ریزی نرم افزار Camelot ، معروف به عناوین ورزشی Shining Force و Mario ، همه را با گلدن خورشید سال 2001 شگفت زده کرد ، تلاش جسورانه ای برای ارائه یک تجربه اصلی از نوع Final Fantasy به یک سیستم عامل دستی. و پسر ، آیا کاملو هرگز موفق شد. گلدن سون در تلاش خود برای نجات جهان وایارد ، اسحاق و سه ماجراجوی دیگر را بازی کرد. این همه ویژگی های یک بازی Final Fantasy بود - یک داستان داستانی جهان پس انداز ، نبردهای مبتنی بر تصادف و احضارها - اما همچنین به لطف ثروت گفت و گو و نمایش ، تنوع مناسبی از معماهای فوق العاده و داستان بسیار عمیق تری داشت. . دنباله آن ، گلدن خورشید: عصر گمشده، داستان را از منظر آنتاگونیست ها بازگو کرد. هر دو بازی به خودی خود عالی هستند ، اما اصلی نه تنها بهترین GBA RPG تا کنون است. این یکی از بهترین RPG های مبتنی بر نوبت است که تا به امروز منتشر شده است. اگر گلدن خورشید را از دست ندادید ، راهی برای بازی آن پیدا کنید ، از جمله از طریق Wii U. دنباله ای به نام Golden Sun: Dark Dawn نیز به DS آمد ، اگر می خواهید طلایی تر خورشید در زندگی تان نیز بیشتر باشد.

3. Castlevania: Aria of Sorrow

سومین و آخرین بازی GBA Castlevania ، Aria of Sorrow نشان داد که هنوز هم ممکن است این سریال به سطح بزرگی که در Symphony of Night نشان داده شده است ، برسد . درست است. ابتدا گفتیم Metroid Fusion بهتر از Super Metroid است و اکنون Aria of Sorrow را روی همان پایه قرار داده ایم که Symphony of Night است . بر خلاف پیشینیان خود ، Aria of Sorrow سریال خون آشام ها را به آینده برد و کاربران را در کفش های سوما کروز ، نوجوانی با قدرت غیظ قرار داد که می تواند تناسخ دوباره دراکولا را به همراه آورد. Aria of Sorrow اکتشاف غیرخطی SotN را دارد، مکانیک RPG معنی دار ، یک دسته از سلاح های جالب و یک سری نبردهای رئیس دلهره آور اما شگفت انگیز. مکانیک Throw in the Tactical Souls که با شکست دشمنان ، گیم پلی و آمار را بهم می زند ، و Aria of Sorrow ثروتمندترین ورود در این سریال تا به امروز بود. هنوز هم امروز به عنوان یکی از بهترین بازی های Castlevania می ایستد و برای طعم یک بازی سبک مشابه ، Bloodstained: Ritual of the Night on Switch را امتحان کنید.

4- Metusion Fusion

جای تعجب نیست Metroid Fusion توسط همان تیم ساخته شده Super Metroid ساخته شده است . فیوژن در سال 2002 راه اندازی شد و به طور عادی دنباله ای نامربوط احساس کرد. فیوژن یک دنیای باز به همان اندازه طولانی را کشف کرده و به بازیکنان اجازه می دهد اسرار و راه های پیش رو را با سرعت خود کشف کنند. تیم Nintendo R&D1 نبردهای Super Metroid را تصحیح و بسیاری از قدرت های جدید و مکانیک های جدید را در این فرآیند معرفی کرد. شاید گفتن کفر باشد ، اما Metroid Fusion فقط یکی از بهترین بازی های GBA نیست؛ این بهترین Metroid 2D است که تاکنون ساخته شده است.

5. Legend of Zelda: پیوندی به گذشته و چهار شمشیر

در مورد پیوند به گذشته چیز زیادی لازم نیست که بگوییم ، ماجراجویی کلاسیک از بالا به پایین Zelda برای SNES . بندر GBA دنیاهای شگفت انگیز و تاریک Hyrule را به طور کامل به بازار عرضه کرد. این درگاه همچنین ویژگی جدیدی را معرفی کرد ، با این وجود چهار شمشیر . این حالت تعاونی به دو یا چهار بازیکن اجازه می دهد تیم را حل کنند و معماها را حل کنند و بدی ها را در سیاه چال ها شکست دهند. اگرچه کمپین اصلی آن چیزی است که در نهایت یک لینک بالا به گذشته را به خود اختصاص داده است ، اما اضافه شدن چهار شمشیر باعث شده نسخه GBA راهی قطعی برای انجام یکی از بزرگترین بازی های همه زمان ها باشد ، حتی در مقایسه با نینتندو سوئیچ آنلاین. نسخه موجود از طریق اشتراک.

6. پیشروی جنگ

Intelligent Systems ، استودیوی پشت Fire Emblem ، همچنین پشت بزرگترین بازی استراتژی مبتنی بر نوبت در GBA: Advance Wars قرار داشت . فرض ساده بود: ارتش آبی در برابر ارتش سرخ روبرو شد و هرکدام از آنها تانک ، پیاده نظام و توپخانه تشکیل شده بود. Advance Wars با داشتن گیم پلی استراتژیک سخت ، یک مبارزات عمیق و یک سازنده نقشه ، همه چیز را که یک فن استراتژی می توانست بخواهد داشته است. مانند Fire Emblem ، Advance Wars از سریال اختصاصی ژاپنی به نام Famicon Wars آمده است ، بنابراین ما بسیار خوش شانس هستیم که آن را در آمریکای شمالی داریم. GBA همچنین دنباله ای در  Advance Wars 2: Black Hole Rising دریافت کرد. اگرچه عالی بود ، بیشتر به عنوان محتوای اضافی برای سلف در حال حاضر قوی خود احساس می شد ، و دنباله های DS کاملاً کلاسیک به عنوان اصلی نبودند. برای تجربه مشابه ، Wargroove را در نینتندو سوئیچ ببینید.

7. Metroid: صفر ماموریت

وقتی ترکیب جو و دلتنگی Metroid اصلی با مکانیک مدرن ترکیب می شوید چه می کنید؟ خوب ، یک بازی خوب و خسته کننده. Metroid: Zero Mission ، مجسمه سازی از کلاسیک 1986 ، داستان اولین ماجراجویی ساموس آران را با جنگ تصفیه شده ای که در Super Metroid و Metroid Fusion دیده می شود ، بازگو می کند . زیبا برای دیدن و حتی بهتر بازی ، Zero Mission باعث شد که دوباره به Planet Zebes دوباره کاملاً تازه احساس شود.

8. WarioWare: پیچ خورده!

ساختن فرمول "Microgame" شرم آور WarioWare، Inc: Mega Microgames! ، WarioWare: پیچ خورده!بازخورد نیروی اضافه شده - یکی از تنها دو بازی GBA برای داشتن این ویژگی - و یک سنسور ژیرو. نتیجه؟ تجربه ای برخلاف سایر موارد دستی. Microgames بازیکنان را ملزم به انجام کارهای سریع آتش در عرض چند ثانیه کرد. هیچ یک از بازی ها به خصوص پیچیده نبودند ، اما همه آنها سرگرم شدند. حتی طرح ، که باعث شد Wario از بازی در GBA عصبانی شود و دستی را به دیوار بچرخاند ، مطابق با لحن نامرتب بازی بازی کاملاً افتاد. در مقیاسی از "ارزش سرگرم کننده" محکم ، شما سخت می گیرید که یک بازی GBA رضایت بخش تر را پیدا کنید ، به خصوص اگر آن را در ملاء عام بازی کنید ، به طرز وحشیانه ای پیچید و GBA خود را مانند یک دیوانه چرخانید. برخی از بازی ها را می توان در نسخه 3DS WarioWare Gold به همراه میکروگیم های دیگر سریال نیز یافت.

9. ماریو و لوئیجی: حماسه Superstar

Mario & Luigi: Superstar Saga یکی از بهترین های سری Spinoff ماریو نینتندو را آغاز کرد. اگرچه با شروع Mushroom Kingdom آشنا ، این بازی به سرعت به Beanbean Kingdom منتقل می شود ، دنیای بزرگی که برادران باید برای بازیابی صدای شاهزاده خانم هلو از آن عبور کنند. Superstar Saga که به ایده اصلی خود شکسته شد یک بازی نقش آفرینی مبتنی بر نوبت بود. اما برنامه نینتندو و AlphaDream توسعه دهنده ناتوان در نبرد با افزودن مانورهای مبتنی بر زمان بندی که به ریشه های سکوی ماریو بازگردد ، به مبارزه پرداختند. کنترل ماریو و لوئیجی به طور همزمان همچنین در بسیاری از معماهای سرگرم کننده بازی نقش داشته است. Superstar Saga امروز به عنوان یکی از بهترین RPG های GBA شناخته می شود.

10. Final Fantasy VI

Final Fantasy VI تا سال 2007 ، بیش از دو سال از راه اندازی Nintendo DS به بازی Game Boy Advance در آمریکای شمالی نیامد. از بسیاری جهات ، این برنامه به عنوان "تشکر" از طرفداران Game Boy به خاطر پشتیبانی دیرینه آنها راه اندازی شد. Final Fantasy VI بهعنوان یكی از بهترین نوشته های سریال طولانی مدت نقش آفرینی ،پورت كاملی بود كه داستان حماسه ، گیم پلی استراتژیك و موسیقی متن فیلم شگفت انگیز را برای اولین بار در اختیار دستگاه دستی قرار داد. GBA همچنین درگاه های خوبی از Final Fantasy I & II ، Final Fantasy IV و Final Fantasy V را دریافت کرد ، اما Final Fantasy VI به درستی جایگاهی در لیست ما کسب می کند. این به سادگی یکی از بهترین آرپیجی های ساخته شده تا کنون است.

11. جهان Super Mario: Super Mario Advance 2

متأسفیم که Super Mario World ، یکی از بزرگترین سیستم عامل های پیمایش در همه زمان ها ، را در این لیست گنجانده ایم. منتشر شد با عنوان Super Mario World: Super Mario Advance 2 ، این درگاه GBA از SNES کلاسیک همه نت های مناسب را بدست آورد و یکی از جالب ترین ماجراهای ماریو را به نسل جدیدی از گیمرها معرفی کرد.

12. آتش نشان

اولین بازی Fire Emblem که وارد آمریکای شمالی شد ، Fire Emblem گیمرهای غربی را به یک بازی استراتژی با تنهایی از عمق ، نوشتارهای محکم و یک زیبایی شناسی قرون وسطایی با شخصیت معرفی کرد. قیچی های کاغذی و سنگی Fire Emblem ، تاکتیک های مبتنی بر نوبه خود تاکنون کاملاً شناخته شده است ، اما Fire Fire Emblem را برای GBA داریم تا از این واقعیت که همچنان به بازی های عالی در سریال های خارج از ژاپن ادامه می دهیم تشکر کنیم. در ادامه ، Fire Emblem: The Sacred Stones نیز به بازی Game Boy Advance رسید.

13. جزیره یوشی: سوپر ماریو Advance 3

انتقال از SNES ، جزیره Yoshi's Island: Super Mario Advance 3 ماجراجویی کاملاً زرق و برق دار کاملاً زرق و برق دار را با بازی Yoshis های چند رنگ و یک کودک گریه ماریو به صورت دستی به همراه آورد. به طرز شگفت آور ، ظاهر دست بازی بازی به خوبی به صفحه کوچک GBA منتقل می شود. مثل جذابیت هم بازی کرد از نظر سیستم عاملان عصر SNES ، جزیره یوشی یکی از پیچیده ترین ها از نظر طراحی ، با سطح چند قسمت و اسرار فراوان است. جزیره یوشی برای GBA از دست نداد و ما از این بابت سپاسگذاریم.

14. ماریو گلف: تور پیشرفته

در هنگام پرتاب ، می توان ادعا كرد كه Mario Golf: Advance Tour بهترین بازی گلف دستی تاكنون بود. در ادامه ماریو گلف ماریو GBC ، Advance Tour مکانیک RPG را حفظ کرد و یک ابر جهان را پیاده سازی کرد که بازیکنان طی چهار دوره منحصر به فرد از طریق یک سری چالش ها پیش می روند. Advance Tour با داشتن یک گیم پلی بازی سه کلیک عالی ، یک کمپین قوی با چالش ها و حالت های بازی چند نفره ، Advance Tour با همتای GameCube خود یعنی Toadstool Tour که یک سال قبل راه اندازی شده بود ، رقیب کرد .

15. پوکمون زمرد

ما می توانیم به راحتی پوکمون روبی و یاقوت کبود را در این لیست گنجانیم ، زیرا زمرد نسخه پیشرفته بازی های نسل سوم پوکمون است. ما با زمرد می رویم ، زیرا شامل Pokémon از طلا و نقره بود . مانند همه بازی های اصلی Pokémon ، زمرد وظیفه خود را برای تبدیل شدن به بهترین مربی Pokémon با کار کردن در 8 سالن بدنسازی و Elite Four به شما نشان داد. زمرد یک سینک ظرفشویی دلپذیر بود که شما را مجبور به پر کردن Pokédex و کشف دنیای بزرگ بزرگ آن کرد تا اینکه ، خوب ، بازی های بعدی Pokémon فرا رسید.

16. Super Mario Advance 4: Bros. Super Mario 3

بهترین بازی ماریو از دوران NES ، Super Mario Advance 4؛ Super Mario Bros. 3 یک بازی ضروری برای همه طرفداران ماریو است. این مکانیک نه تنها مکانیک های بی شماری را که به عنوان اصلی ماریو تبدیل شده اند ، معرفی کرد. هشت دنیای منحصر به فرد برخی از بهترین تنوع را در یک بازی اصلی ماریو نشان دادند. به عبارت ساده ، برادران Super Mario 3 کلاسیک همه زمانه است که در GBA دوباره به زندگی بازگردد.

17. Castlevania: حلقه ماه

یک بازی پرتاب ، Castlevania: Circle of Moon مانند یک عناوین اولیه عناوین اولیه این سریال احساس می کرد. ناتان ، شکارچی خون آشام ، که عمدتاً با شلاق مسلح است ، برای نجات مربی خود دراکولا را جستجو می کند.دایره ماه ، گرچه به عناوین SNES و NES Castlevania گره خورده است ، اما در عناصر RPG خود از سمفونی شب نیز نشانه هایی گرفت . در پایان ، دایره ماه مانند یک ماجراجویی گره خورده به دو دوره احساس کرد ، اما به نوعی ، با شگفتی جمع شد و GBA را شروع کرد و به یک آغاز موج زدگی رسید. با این حال ، ما توصیه می کنیم آن را بر روی یک کنسول با صفحه نمایش نور پس زمینه بازی کنید ، زیرا به طور پیش فرض بسیار تاریک است.

18. پیشرفت تاکتیکهای Fantasy Fantasy

پیشرفت نهایی Tantics Tantics  ممکن است عمیق ترین بازی دوره GBA باشد. spinoff از سری اصلی ،Tactics Advance بازیکنان مأمور کرد که یک قبیله جنگجو را جمع کنند تا در نبردهای سبک به سبک شبکه در نبردهای تاکتیکی مبتنی بر آنها بجنگند. با گزینه های سفارشی سازی - از جمله 34 شغل منحصر به فرد - ایجاد تیمی که برای مدت طولانی کار خوبی داشته باشد ، نیاز به پیش بینی و آزمایش دارد. Tactics Advance برای ضعف قلب نبود ، اگرچه احتمالاً بهترین بازی در GBA برای خطاهای جدی در بازی استراتژی بود.

19. Donkey Kong Country 3: Double Trouble Dixie Kong

Donkey Kong Country 3: Double Trouble دیکسی کنگ نظر می رسد یک بازی فراموش شده در سریال DK Country. در ابتدا دو ماه پس از Nintendo 64 در SNES به بازار عرضه شد ، بازی های نینتندو را به صورت سه بعدی به بازار آورد ، که میزان قرار گرفتن در معرض آن را محدود کرد. اما ماجراجویی با بازی دیکسی کنگ و پسر عموی دوست داشتنی اش کدی کنگ شانس دوم را در بندر GBA خود بدست آورد. طراحی سطح متنوع و گیم پلی platforming چالش برانگیز ، Double Trouble Dixie Kong را به یک لذت خالص تبدیل کرده است. دو بازی DKC اول نیز به GBA منتقل شد ، اما ما یک نقطه نرم برای موهای دیکسی مو و پسر عموی جوان او که دائماً آشفته است ، داریم.

20. قلب پادشاهی: زنجیره ای از خاطرات

Kingdom Hearts: Chain of Memories وقتی به وقوع پیوست که عجیب و غریب جالب دیزنی-Final Fantasy هنوز هم معقول شود. یک دنباله مستقیم برای نسخه اصلی ، و اولین اسپینوف در سریال اکنون گیج کننده ، Chain of Memories یکی از بهترین ورودی های موجود در حق رای دادن است. گیم پلی اکشن معاملاتی برای مکانیک های استراتژی در زمان واقعی به روش بزرگی در GBA پرداخت می شود. Sora و دوستان با استفاده از یک ماشین مکانیکی ساخت کارتن سازی و ساخت عرشه ، راه خود را از طریق Castle Oblivion طی کردند و با استفاده از خاطرات سورا از دنیاهای دیزنی دور شدند. Chain of Memories هم عالی به نظر می رسید و هم عالی بازی می کردند. اگر می خواهید یک نسخه زیباتر از این بازی استراتژی عالی بازی کنید ، Remaster PS2 در Kingdom Hearts HD 1.5 Remix موجود است. در PS4 و PS3 و در سال 2020 به ایکس باکس وان خواهد آمد.

21. نرم افزار اسکیت باز 2 تونی هاوک

هنوز هم شوکه کننده است که چقدر خوب پورت GBA Tony Hawk's Pro Skater 2 معلوم شد. علاوه بر چند ترفند جزئی ، THPS2 به GBA کاملاً نمایش داده شد ، از جمله حالت فوق العاده شغلی که اسکیت بازان را به انجام راه خود از طریق سطح تکمیل ده هدف در یک بازه زمانی محدود می کند. درگاه GBA از چشم انداز ایزومتریک الهام گرفته شده استفاده می کرد که در واقع محدودیت های سخت افزار GBA را پنهان می کرد. THPS2 یکی از بزرگترین بازیهای ورزشی شدید در تمام دوران باقی مانده است ، و این بازی مخصوص به خود و سپس برخی از بازی های Game Boy Advance را برگزار کرد.

22. ماریو تنیس: تور قدرت

Mario Tennis: Power Tour مکانیک RPG را که در تنیس ماریو در GBC دیده می شود ، بازگرداند . بازیکنان تنیس با بازی به عنوان Clay ، یک ستاره تنیس تازه و درخشان ، راه خود را از طریق آکادمی رویال تنیس در پادشاهی قارچ حرکت کردند. سیستم تسطیح باعث افزایش طول عمر شد و گیم پلی اصلی تنیس در هر دو بازی تکی و دونفره درخشید. ما کاملاً مطمئن نیستیم که چرا نینتندو تا حد زیادی عناصر عالی RPG را در بازی های اخیر ماریو تنیس رها کرده است ، اما Power Tour حتی امروز سرگرم کننده است.

23. ماریو در مقابل خر کنگ

جانشین معنوی Donkey Kong ، Mario و Donkey Kong نوعی هوشمندانه از فرمول کلاسیک platforming puzzle puzzle بود. این برنامه شامل تعداد زیادی از محتوا - 48 سطح و میزان چالش های پنهانی است - ماریو در مقابل خر خر کن مهارت و مهارت های حل نرم افزاری و حل معما را آزمایش کرده است. فرضیه اصلی: ایمن کردن کلیدها ، بسته ها و مینی ماریوسهای شایان ستایش در مسیر پاکسازی اتاق ها. Nintendo و توسعه دهنده NST حتی در نبردهای رئیس کلاسیک نیز علیه DK خود پرتاب کردند. کل زیر مجموعه عالی است ، اما ماریو در مقابل خر همه چیز را با شیوه ای جالب شروع کرد.

24. کربی و آینه شگفت انگیز

Kirby & Amazing Mirror در اواخر چرخه زندگی GBA در سال 2004 منتشر شد و فرمول Kirby را به روشهای غافلگیرکننده و خوش آمد گویی دوباره اصلاح کرد. رها کردن سیستم پیشرفت مبتنی بر سطح سنتی ، Amazing Mirror بیشتر شبیه به بازی های Metroid بود که شامل 9 جهان مجزا است که توسط یک هزارتوی پیچ در پیچ متصل شده اند که به تدریج از هم پاشیده می شوند. Amazing Mirror تمام جذابیت های تند و سریال این سری را حفظ کرد ، اما عمق عمق آن را داشت که معدود بازی های Kirby هم قبل و هم از آن زمان دیده اند.

25. پیشرفت بیس بال

علائم ورزشی ، به ویژه مواردی که به رئالیسم تکیه می دهند ، هرگز روی دستی کار نکرده اند. Smilebit ، بخش جداگانه ای از Sega ، با پیشرفت 2002 بیس بال پیشرفت را تغییر داد . با داشتن مجوز برای هر تیم و بازیکن MLB ، Baseball Advance به عنوان یک همتای ارزشمند برای کنسول sims از زمان خدمت کرده است. تصاویری شارپ همراه با مکانیک های ضربه ای سخت ، گودبرداری و زمینی ، بازی را در یک فصل 162 بازی یک تلاش عالی و هیجان انگیز جلوه می دهند. با توجه به عناوین ورزشی ماریو ، Baseball Advance به راحتی چشمگیرترین سیم کارت ورزشی برای حضور در GBA بود.

منبع : https://www.digitaltrends.com




:: برچسب‌ها: بهترین بازی های GBA در تمام دوران ها ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com